Friday, January 20, 2012

Tarikh Penting 2012....

2012...tahun berubah nya status aku...cni nak kongsi ckit lah tarikh-tarikh penting tahun 2012 untuk aku...

Jom kita kembali dulu ke 2011...(1/10/2011)- Rombongan pergi ke Mempaga, Bentong...anta cincin kat bakal isteri aku..Rosliza Sa'ad...ini sebagai tanda ikatan...but but..belum sah lagi..Hantar tanda saje...dlm erti kata lain.."Im Yours"....hehehe

2012...hurmm...saat menunggu tarikh sebenar utk d ijabkabulkan...kawan2..sila lah blog kalender dgn tarikh-tarikh yang di kongsi dibawah nih..heheh

5/5/2012 (Sabtu)- Bersamaan 13 Jamadil Akhir (Wesak day jugak)...insyallah hari ni hari yang aku akan di ijabkabulkan...("Aku Terima Nikah Rosliza binti Sa'ad dengan Mas Kahwinnya senaskah Al-Quran sebagai ganti")....


6/5/2012 (Ahad)- Bersamaan 14 Jamadil Akhir...Hari bersanding plak...tghari..belarok kalu ore klate oyak...hehehe...


26/5/2012 (Sabtu)- Bersamaan 5 Rejab...Hari menyambut menantu kat belah KB plak...kawan2...jemput lah ke Kampung Penambang ya...


29/5/2012 (Selasa)- Sabah bak....Uppssss...paham2 je lah....(Ho***M**N)- Tapi yang ni..kau org tak yah la blog kalender...hahaha...sbb ni personal nya...

Berita Sabah nnti...nnti aku kemaskinikan dengan lanjut....zzoommmmm zaaassss.....

No comments: