Thursday, January 19, 2012

2012....25 tahun umor aku....



2011..tahun yang aku rasa sgt dukacita...bekerja keras utk merebut segala peluang..namun di saat akhir...cerita nya berakhir sgt berdukacita...Sukacita dan Dukacita bagi sgt seimbang utk tahun 2011....24 tahun hidup...inilah dugaan yg diberi oleh NYA....aku redha dan pasrah...aku masih berpegang dengan Rukun Islam..yakni Percaya pada Qada & Qadar....

Pembuka tirai 2012...tahun yang ingin aku tebus dengan segala kesedihan yg aku lalui...insyallah...tanam kan azam dan kuat kan keteguhan jati diri..insyallah..

Januari...bermula kisah 2012...hurmmm...semua berjalan lancar...cuma ewang nya kurang sedikit...hehehe...."oppsssss...aku nk abes kan sisa hidup bujang aku ni tak lama lagi..."Hafizi Mohamed nak kahwin sudah....hehehee....jom cakap pasal persiapan nk kahwen...

Kahwen..Kahwen...Kahwen...kebanyakan semua kawan2 aku dah melalui saat ni...hehe...tiba masa aku plak...woooo...wooo....baru tahu..bukan senang nk kahwen...
List-list persiapan kahwen dah buat...barang2 hantaran pun ckit2 dah beli...bulan ni prepare barang2 hntaran...kad kahwen pun satu lagi...kad kedai mahal sgt la plak...kahwen budget la katakan...

Bagi aku...buat lah apa yang mampu saja....kalau nk ikut artis...tak lah kot...di org
semua sponsor...hehehee..nk jadi artis dah terlambat lah ni...

Kad kahwen rasanya kitaorg source sdiri...kata bakal isteri aku..."Rosliza Sa'ad"..katanya nk g survey and print out sdiri...rasanya kita org mampu membuat nya dengan pertolongan Saudara Big Bro (Shukri Nadzam).....Insyallah...

February:- hurmmmm...bulan dah kena start print out the kad kahwen...dan...list down nk jemput sapa...ramai jugak kalau dipikir kan..."Kawan masa blaja...kawan squash...kawan se-opis...saudara mara pun kalau kumpol dah penuh 10 khemah...hehehee

apa pun...i will update stage by stage (tiba-tiba cakap manglish plak) lah kisah aku 2012 nih...dari aku single..dah nk kahwen...dah kahwen n lepas kahwen...huhu...

Jumpa February ya....as ta la vista....

Sunnah Nabi Muhammad S.A.W...

"Dan Berkahwin lah umat ku...sesungguhnya engkau menurut sunahku....maka ganjaran pahala utkmu"

No comments: