Wednesday, January 19, 2011

Who Am I now??



9/8/2010 first day aku jejak kaki kat Tan Chong Motor...jawatan aku as a Officer Sport & Recreation...dari takde kerja biarla apa jawatan and position pun...dalam hati aku selalu berkata.." I will be somebody in this company..I will"..

Well...sebelum aku join company..aku masih dalam dilema..status aku time nih seorang pelajar master full time yang kekurangan duit...kerja part time pun susah nk survive...gaji rm600 per month...mmg perit rsnya...dalam hati ku berkata..apa dah aku buat...kenapa aku stop and resign as a Master Trainer kat Celebrity Fitness...Gaji Lumayan...Workout Free...tp berhenti semata2 nk further Master in Sport Science....bagi aku...aku dah bt satu keputusan yang gagal....


Allah itu Mahal adil...inilah org kata...ade hikmah di sebalik kejadian...aku hnya main2 apply kerja kat jobstreet..dipendekkan cerita...aku dapat offer kat Tan Chong Motor...bagi aku..ini peluang aku utk buktikan aku layak untuk jawatan nih......

To be continue...................

3 comments:

Unknown said...

owh...gitu ke ceritanya....
plan..n strive for your success..
ready...get ready for whatever things happen
redha...as we r muslim...

Hafizi Mohamed said...

Hehehe..itula kisahnya...tapi ade lagi sambungan nya nnti....

Unknown said...

pastu...bila nak sambung????...da 2012 da ni