Friday, February 26, 2010

Penjam celik

EIhss...pejam celik pejam celik...bulan februari 2010 dah nk abes dah...maknanya latihan praktikal aku masih tggl hanya beberapa minggu saja lagi...report pun dah hampir siap...cuma research paper aku jer belum nk gerak lagi...

Di sinni aku nk bg tahu..bahawa zaman belajar di U ni memang best la...sapa yg tengah blaja kat U 2..enjoy2 lah puas2...sbb dah sampai level aku nih..dh sibuk nk cr lubang2 kerja...maka bermulalah tanggungjawab terhadap diri aku nih..abes bulan april nih..maka tamat lah dalam ijazah sarjana muda sains sukan. Banyak pengalaman suka dan duka aku tempuhi. Tapi secara am dan realitinya, universiti adalah zaman paling berharga dalam hidup.

Mungkin sudah sampai utk aku ucapkan BYEBYE kepada UiTM kesayangan terutama Fakulti Sains Sukan...Kawan2 seperjuangan..nikmatilah hidup..teruskan perjuagan..t sampai la masa utk ke zaman lain plak ya..alam kerja, alam perkahwinan..haha..

1 comment:

halawatul iman said...

salam..
dah jumpa ke lubang nk cari kerja?
atau sedang mencari lagi?