Friday, September 11, 2009

Kenapa Web ini sejukkk

Aduhh..disini aku nk minta maaf sbb tak sempat nk updatekan blog kesayangan aku nih...Semester akhir ni mmg sibuk bangat si..memang tak d nafikan..terutamanya dengan Proposal writing..agak penat la...tapi apa yg best...tiap kali cuti minggu...cuti 2 terisi jugak la bagi aku...biasanya ari mingguu pegi KL jer..pegi tgk wayang..hehe..

Di sini aku nak ucapkan selamat hari raya semua..untuk rakan2 seperjuangan..aku mohon ampun dan maaf dari hujung rambut ke hujung kaki..dan untuk semua yang mengenali aku nih..sama la...beraya sakan la kita yer..ni dah kira pengalaman yang terakhir la puasa d universiti nih..lepas nih semua dah selangkah lagi maju kehadapan memasuki alam pekerjaan..

Hopefully nilai persahabatan yang erat akan sentiasa di utuh dengan ikatan dan pengalaman sepanjang belajar sama2lah kita kenangkan k..GUYS..Good luck k..

P/s: Siapa yang nk kahwin 2..jangan lupa jemput aku...hehe

No comments: